niedziela, 20 czerwca 2010

Wybory 2010

Wyjaśniam nie ja to napisałem i nie są to moje poglądy, tylko znalazłem w necie i nawet nie znam autora...
Ale jedno wiem autor nie lubi Żydów i Komorowskiego, pewnie to jakiś skrajny nacjonalista. Jedno muszę przyznać śmieszne jest. :)

„-Kuba..?
-A jesli Kuba to kto mowi..?
-Kuba,powiedz temu co ci trzyma sluchawke przy uchu ,zeby ja troche przesunal….Wiem ,ze to sobota I coraz trudniej o dobrego szabes –goja ale przeciez za darmo tego nie robi…Co mowiles?…
-Powiedzialem…teraz lepiej?
-Calkiem dobrze ..-To kto mowi?…
-Kuba,poczekaj..teraz ten mmoj cos tu wyrabia…Slyszysz mnie?
-Slysze ale o co chodzi?
-Kuba to ty?
-Moze ja a kto mowi?
-Beniek….Rappaport.. Trzymaj pan to jakos porzadnie…
-To Kuba… Co jest?
-Kuba…Ojczyzna w potrzebie !!!
-Ktora ojczyzna?…
-Kuba!!Jak to ,ktora!!!Ty ile ich masz !!!???
NASZA ojczyzna!!!
-Teraz jasne …I co ona potrzebuje?
-Kuba ona potrzebuje naszej pomocy!!!
Wrog w granicach!!!
-Egipt znowu zaatakowal?
-Kuba!!! Nie w TYCh granicach!!! W tych nowych!!!
-Nic nie rozumie ale bylem zajety….Sam rozumiesz ten tartak ..Te weksle…
-Kuba!!! Ja dla ciebie chyba zgrzesze!!Daj pan te sluchawke!Sam podtrzymam …
Posluchaj :slyszales o wyborach ?-
-A co mialem nie slyszec?Oczywiscie ,ze slyszalem …Perez ma ciezko …
-Kuba…Nie o tych wyborach!!! Tamtymi sie nie martwimy.Rozumiesz?
-Co mam nie rozumiec? On sobie poradzi nawet bez naszej pomocy to w czym problem?…
-Kuba, w naszej ojczyznie ale w tych nowych granicach …nowych rozumiesz? To znaczy w starych ale one teraz znowu sa nowe..Jak mam ci to powiedziec …Ludzie sluchaja …wrog nie spi….
-Wiem ,ze nie spi …przez sen by nie mogl trzymac mi sluchawki…
-Kuba ,posluchaj spokojnie…
-Ja slucham tylko ty sie denerwujesz…
-Kuba…Slyszales slow :”KOSIUR” ?
-A mialem slyszec?
-Mogles slyszec …Moglo sie cos przedrzec przez kordon nawet do ciebie…Slyszales?
-Nie… a to zle dla nas?
-Kuba ,gorzej niz zle !!!TRAGICZNIE moze byc…
-Co on ma?
-Jeszcze nic ale ma coraz wiecej…
-Tego nic?
-Nie tego nic!!! Nic nie ma na razie ale to sie zmienia !!!
Jego akcje ida w gore!!!Blyskawicznie!!!
-To chcesz zeby ja ich tez troche kupil? A po ile chodza?
-Kuba!!!Jeszcze nie chodza !!!Chodzi o to ,zeby nawet nie wstaly!!!
-To po co mnie namawiasz na takie szmelc?
-Kuba!!!Ja cie nie namawiam!ja cie ostrzegam!!!Jesli jego akcje pojda w gore to nasze spadna na pysk…
-Chcesz zebym zadzwonil?
-Do kogo?…
-Do Lutmana….On sie tym zajmuje …Przeciez go znasz…To ten co mial weksel Shapira i zalatwil cala reszte…Przeciez byles na pogrzebie …
-Kuba!!!na jakim pogrzebie!!!
-Jak to na jakim?Rozenzwajgowej ….
-(Pan mi naleje troche tej….wody… Na dwa palce ..) Kuba…Wiesz jak ja do ciebie mowie?
-Wiem..
-No jak?
-Znienacka…
-Kuba,czy ja mowie do ciebie osobiscie?Oko w oko? Czy przez telefon?
-A czy ja am jakies pretensje?Mowisz jak chcesz…
-Wlasnie…A jak ja mowie do ciebie przez telefon to myslisz ,ze tylko ty I ja mozesz slyszec ?
-Oczywiscie ,ze nie…ten co trzyma sluchawke tez slucha I w razie czego mi powtorzy…Nie musisz sie obawiac…
-Chodzi o to ,zeby nie powtorzyl!!! Nikomu!!!
-To ty nie chcesz ,zebym ja to dobrze wiedzial?
-Kuba!!!Chce zebys tylko ty wiedzial !!!!
-Przeciez ja mu nie powiem po ile te akcje co mowiles…On u nas inwestuje…
-Kuba!!!! Jak akcje Kosiura pojda w gore to nie bedzie co inwestowac…
-To czemu mi mowisz ,ze te akcje to szmelc jak tak grubo stoja?
-Kuba,to jest takie powiedzonko:”Czyjes akcje ida w gore” to znaczy ,ze mu sie dobrze powodzi…
-To on jest od ubezpieczen ?
-KTO!?
-No ten…Kosiur …
-Dlaczego od ubezpieczen!!!
-Sam mowisz ,ze jego akcje pojda w gore po powodzi….To on wie jak zrobic powodz?
-Kuba !!!! Powodzi !!!! Zadna woda!!!! Jego akcje to nie woda na nasz mlyn…!!!
-Mlyn tez moge kupic…
- Kuba!!!Po co ci mlyn?
-A po co mi byl tartak?
-Kuba!!! Zapomnij co ci powiedzialem !!!!Zaden mlyn !!!
-Chcesz ten interes dac komus innemu?
-Kuba…Szlag mnie zaraz trafi…Ten Kosiur to nowy kandydat na prezydenta !!!
-No to co?
-Jak to co?Moze nam popsuc interes!!!
-Jak?Sam mowisz ,ze mozna kupic jego akcje bo dzisiaj nic nie warte ale jutro …Bernie zrobil to samo ..
-Kuba!!!Jaki Bernie!?
-Madoff!!!…
-Kuba!!!Madoff siedzi a ja przez niego stracilem fortune!!!
-Bo sie nie sluchales…
-Kuba bede mial przez ciebie zawal…
-Ubezpieczony jestes u niego?
-U kogo ?
-U tego co wie jak zrobic powodz…Kosiura…Madry czlowiek musi byc…
-Bardzo madry!!! Jak on zostanie prezydentem to mozemy pakowac walizki!!!
-To on w turystyce tez robi? Duza firma…To te akcje po ile dzisiaj?Jak myslisz…Jakbym kupil ten mlyn,postawil z boku taki maly hotel dla turystow …a potem powodz …Palestynczykow sie splaci…w ratach…
-Kuba!!!To nie ta ojczyzna !!!!
-A masz inna?
-Kuba !!!! Czy slowo “POLSKA” cos ci mowi ?
-Nie…
-Polin?…
-No to czemu od razu nie mowisz?Teraz jestem w domu… To ten Kosiur co mowisz to on jest w ojczyznie ?
-NIE!W domu!!!!W tym co jestes!!!!
-Poczekaj zapytam…
…..Nie,on mowi ,ze sie nazywa Komorowski…”

5 komentarzy:

  1. No nie lubi... Ani kandydata ani Żydów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjmujac tego Komorowskiego na koncu, to calosc niezle napisana, "Dudek" by sie nie powstydzil. Swoja droga dlaczego ich kawalek sie odbieralo jako dobry skecz, a to nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanowni Panstwo
    Teraz dopiero przez przypadek znalazlem swoj tekst w waszym zacnym blogu.
    Zapraszam serdecznie do mojego forum :
    www.polskawalczaca.com

    Jest tam cala masa spraw ,ktore POLAKOW na pewno zaintersuja:)
    "pewnie to jakiś skrajny nacjonalista."
    Nie:)Po prostu Polak i patriota ,ktory obsewuje to co sie dzieje z dystansu i perspektywy swoich 56 lat spedzonych w roznych miejscach na swiecie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Jerzy Ulicki-Rek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps.gwoli wyjasnienia:nie mam zadnych partyjnych sympatii jesli chodzi o to co ma miejsce w Polsce.
    Komorowski,kaczynski i reszta tego motlochu to albo Zydzi z polskimi nazwiskami albo ich posluszni szabes gije.
    Pis czy zwis,plforma czy platsusy to marionetki w zydowskich rekach .Komorowski trzymal sluchawke Benkowi a Kaczynski Kubie:)
    Jerzy Ulicki-Rek

    OdpowiedzUsuń